05 November, 2013

Majlis Jasamu Dikenang Budimu Disanjung : Tn Hj Zakaria Bin Md Zin ( Mantan Pengetua Cemerlang 2010-2013)


Tn Hj Zakaria Bin Md Zin
Pengetua Cemerlang  Sekolah Dato' Abdul Razak 
2010-2013


29 OKTOBER 2013 - SEREMBAN - Sebuah majlis mengenang jasa seorang guru Sekolah Dato Abdul Razak telah diadakan di sini.Beliau juga merupakan seorang Pengetua Cemerlang SDAR yang telah banyak menyumbang jasa dalam bidang pembangunan SDAR sehingga SDAR berjaya mencapai pelbagai anugerah dan pencapaian sepanjang tempoh perkhidmatan beliau.Walaupun beliau sibuk dengan urusan pentadbiran sekolah , beliau tidak pernah lupa untuk sentiasa mengingati pelajar SDAR mengenai hal semasa.Mengajar subjek Matematik, beliau sentiasa memberikan yang terbaik buat anak didiknya.

Majlis ini telah diadakan dengan gilang gemilang bagi menghormati segala pengorbanan yang telah beliau sumbangkan selama empat tahun di bumi SDAR ini.Pelbagai kata - kata nasihat yang diluahkan beliau sebagai penguat semangat bagi individu atau kumpulan yang kehilangannya.

Selepas mendengar ucapan beliau, satu montaj ditayangkan. Tayangan itu mengandungi kata kata rakan rakan guru beliau . Seterusnya,majlis disyahdukan lagi dengan persembahan nyanyian oleh dua orang pelajar tingkatan 5 yang berduet bersama Cik Shazreen.Seterusnya, sesi penyampaian hadiah berlangsung. Setiap organisasi meringankan tangan memberi hadiah buat kenang kenangan beliau.Majlis ditutup dengan kejutan pasukan sorak pelajar tingkatan empat dengan tema Boys of Gadut.
Perarakan masuk Tuan Pengetua
Tuan Pengetua di kerusi VIP
Ucapan Terakhir oleh Tuan Pengetua
SDAR Symphonic Band yang mengiringi lagu "Lagenda" dan "Bertemu Dan Berpisah"
Nyanyian lagu Lagenda oleh pelajar tingkatan 5
Majlis diakhiri dengan Tuan Pengetua dijemput oleh Boys Of Gadut untuk berarak keluar
Goodbye HM



Selamat Bersara HM!!










0 comments :

Post a Comment